søndag 9. mars 2014

Jeg og blogging.
Jeg har lest en del blogger men aldri tenkt på blogg som et pedagogisk virkemiddel.
Jeg har nå laget min egen blogg og ser at blogg kan være et verktøy for å nå elevene men vet ikke ennå hvordan jeg vil ta det i bruk.
Å lage en bra blogg vil for meg ta tid og jeg er usikker på hvordan jeg vil ta den i bruk.
Jeg er usikker på hvordan jeg kan fange interessen hos leseren. Dette blir en spennende reise.
I virkeligheten er ikke en blogg noe annet enn et enkelt publiseringssystem for personlige nettsider. Det jeg legger ut publiseres automatisk og den siste saken legges øverst på siden. Det jeg trenger å tenke på er å lage et best mulig innhold.


2 kommentarer:

  1. Det er mange gode innlegg om blogging for læring av lærere på dette kurset. Se f. eks. hos Grethe
    http://gdillern.blogspot.no/2014/03/a-lre-gjennom-skriving-pa-blogg.html
    Se også videoen hun lenker til.

    SvarSlett
  2. Takk for tips.Lærer mye nytt og syns det er en spennende vei å gå

    SvarSlett